Lördagen den 5/10 Ikea ..Och fix hemma

I dag blev det Ikea ..Var regnigt o eländigt väder så fanns inte mycket annat att göra ..
Hade även barnvakt i dag så gick utmärkt att handla där på en Lördag ..Brukar Iaf undvika det ...
Vi hamnade där vi alltid hamnar ..Resturangen !!! Hahaha ...A huger in :-)
Den mannen bara älskar mjölk "skratt" :-)
Trött men glad ..Förstår inte varför jag alltid tar kyckling pomes o Bea där ..Nästa gång ska jag verkligen testa något annat ..Köttbullar kanske ..Fast känns ju inte så roligt heller ..
..Fick med mig det jag skulle köpa o var duktig tog inget jag inte skulle ha ..Men självklart hände en olycka så fick stå i kö för återköp en bra stund ..Typiskt !!!
Men allt löste sig o det här köpte jag hem plus en del annat  ..Vill ha härligt ljust hemma nu ..Så mörkte ute så saknar ljuset såååå ...Hittade gardinar i ljusbeige
Och Lack hylla i Vit hög glans ..Kommer bli så bra när det blir klart ..Bilder hemifrån på det kommer sedan när det är klart ..
Julen har även börjat komma till Ikea ..Men var bara det här jag såg som var juligt ..
 
Kvällen gick till att fixa o pyssla där hemma ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!