Tisdagen den 1 Oktober . Tindra 2 månader ! Lindberg Overall , Calvin Klein , Lidl !!!

Eftersom inte Sep har 31 dagar så blev Tindra 2 månader i dag ..Våran lilla tjej växer o utvecklas för var dag ..Så mysigt med småttingar ..Synd bara att tiden går så fort ..
Våran fina 2 månaders ..På väg ut med mamma :-) ..

I dag gav jag mig ut på jackt efter lite nya vinter kläder ..Hittade en jätte fin vinteroverall från Lindberg till liten ..Roligt när man ser vilken skillnad på stl det är på dessa 2 overaller ..men Tindra växer fort så till våren när hon även är mer aktiv så kommer den passa perfekt :-)
Än så länge drunknar hon i den ..Ett test !!! Någon som kan se Tindra ?!!!
..Självklart fyndade jag den o blev även ett till litet fynd En söt body från Calvin Klein ..( lånad bild )
Blev äntligen inköp av höst blommor ..Är så sen med dom så hösten har nästan hunnit tagit slut innan jag fått ner lite höst blommor ..Måste börja planera tiden bättre ...
 Ska köpa in lite mer växter i morgon o ta tag i dom ..Önskar så att jag hade haft en trädgård ..Gud vad jag skulle pyssla där varje ledig min :-)))
 
Har hittat en såååån skön vit väst från Lidl ..perfekt att ha när man ska ut o gå eller träna ute :-) ..Isa min 13 åring kan också ha den så den kommer helt klart att användas ..
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!