Torsdagen den 17/ Jobb,Babygunga Gracko , Myskväll !

I dag blev det en jobb dag ..Det är roligt att fixa i systers lilla affär ..Har länge funderat på en Babygunga tilll Liten o funderat på den här från Grecko ..Tycker den ser mysig o ombornad ut för babysen ..O många små som bara älskar dom här guungorna har jag hört ..Så kan vara värt att prova ..Även om jag kan tycka det verkar lite onödigt dyrt för så kort period ..men allt som hjälper en är ju bra :-) ..O jag är ju ändå själv ofta med barnen / ungdomarna o har alltid massor att hinna med ..Så varför inte ..
 Och vad hittar jag i butiken ..En kund hade pricis lämnat in en sån här gunga ..Den är lite mindra ombonad men ändå mysig för dom små ..Så blir säkert perfekt till Liten :-) ..
Tindra var lite tvcksam i början ...
 Men sakta sakta började hon gilla den ...Som tur är ..Tänk hennes alla saker har börjat tagit över vardagsrumet här hemma ..Lilla gumman minst men ändå så mcycket saker ..
 Och så här satt hon till o från resten av kvällen ..
När inte Anders knyckte sin dotter :-) ..
 Turturduvorna ...Pappa o dotter <3
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!