Torsdagen den 3 Oktober Mat mat o mer mat :-)

Vaknade till strålande sol ..Tog en snabb kaffe innan alla nadra vaknat ute på balkongen ..Finns många sätt att vakna på o det här är ett av dom bättre ..Kan ja lova :-) Funderar om den här boken skulle vara något för mig ..
Kom på att jag har redan mängder av olika matlagningsböcker ..Som dammar i skåpet ..
Bruktar vara otroligt dålig på det här med matlagning o få till god mat ..Fungerar bara inte för mig ..Därför jag sällan eller aldrig bjuder någon på min mat ..Förutom mina stackars barn som är rätt härdade vid det här lagret ..
Men i dag fick jag till både en god lunch o en god middag ..Slå på trissor !!!
Lunchen gjorde jag en sallad med Mozzarella o lök,salad gurka majs tomat sen lite olivolja över o dressing o klart ..Snabbt o gott ..Blev lite Vindruver som efterrätt :-)
 Har inte många kort här över på mina äldre barn o skriver mest om min yngsta ,, här har ni beviset ..Dom vill varken vara med på bild eller att jag skriver om dom oftast ..
Tillbaka till middagen ..Blev klyftpotatis med Rosmarin , salt ,peppar o lite olivolja , Tacospett och sallad .. Blev kall bearnaisesås till ..Mums :-) ..Det måste vi äta ofta framöver o alla tyckte om det ..Högt betyg för någon som mig .... 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!