Torsdagen den 17/10 Inredningsfix ,,Gamla böcker , hattask, Hyllor !

I dag startade dagen med en rätt trött start ..Liten har börjat sovit dåligt .. Hoppas snart det vänder .. Har lite bilder från mina senaste fynd jag köpte förre veckan .. Nu äntligen kan jag ta kort igen så självklart ska jag visa er :-) ..
Min Hattask ..Ska ( nog) bli vit med text på men än så länge är den naturell ..
 En annan vinkel ...
Är på jakt efter en till nu ..Men lite mindre  .. Så fint att stapla dom ..Skulle även vilja hitta fina gamla resväskor ..Jätte fint (lånad bild ) ..
 

Så fint ..O även praktiskt ..Man kan gömma mycket skräp i dom "skratt" ... är fint att måla resväskor också .. Så det ska jag nog göra ..När jag hittar dom ..
Var även iväg för ett tag sedan o köpte nya lack hylor i högglans vit från Ikea . Så så otroliga tråkiga ut efter att en stor tavla försvann från väggen över tv en .. Blev lite kännsla av sjukhus ..Så det lära bort fort ..den känslan
Hullorna på plats ..
 Har tyvärr ingen förre bild men man får tänka sig in i att det inte är något alls på väggen ..
 Har en förkärlek till gamla böcker ..Som prydnad .. !! Blir så fint med dom ..Dessa 4 fick jag för 20 kr på en Secondhand .. Gillar även riktigt gamla böker som man kan binda med band ..Så det får nog bli nästa fix ...
 Gillar även att ha porslin i glas .. Så fint mot det vita ..
Så fint mot det vita ..Ska verkligen föraöka ta mig i kragen o fixa min spegelvägg också ..Det blir absolut ingen 80 talt spegelvägg ..Utan det blir något helt annat ..Kommer passa bra med den här väggen ...Ni får se längre fram :-) ..
 
 
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!