Tisdagen den 8/10 Dockvagn , Hattask !!

I dag blev det till att åka o jobba lite ..Blev sen då jag råkade tvätta min mobil i tvättmaskin "suck" ..I bland blir man bara sååååååååååå trött på sig själv o klantigheten..Men klart försökte att inte väcka ..Tindra o var rätt trött efter massor av tvätt  ...Hoppas så att den kommer fungera snart igen ..

På jobbet hittade jag en jätte sött Korgdockvagnsdel ..Bara korgen o inga hjul ..Plus att den är naturfärgad med rutigt rött innetyg ..Men något sånt här hade jag tänkt mig .. ( lånad bild)
Tänkte att man kan sätta på den på en gå vagn ..Kommer bli världens söttaste go vagn / dockvagn till sötaste prinsessan :-) .. Längtar redan tills Tindra börjar gå omkring här med staplande ben o dra en liknande vagn som den på bilden ..När jag är klar med den så ska det bli något liknande o med innetyg i rosa Burrberry tyg .. (lånad bild)
Hittade en så fin Hattask ..Min är mycket finare än den här men pga att jag inte kan ta kort så får ja låna lite kort på liknande saker nu ..

Tänkte att när man tröttnar så ska den få bli vit som denna ..Och text på är alltid fint ..
Hoppas på att mobilen fungerar i morgon då jag ävn använder den som kamera ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!