Måndagen den 10/6 Skol avslutningskläder / sommarkläder !

I dag blev det en sväng till systers Secondhand butik i Solna .. Jag mot Solna ..Lika trött som alltid ..

Har sådan tur som har en syster som har en sån butik ..

Finns massor av kläder till mig o barnen där .O är så gott som nytt . o så länge dom inte klagar o MÅSTE ha nytt så kommer jag köpe både o  ..Min äldsta vägra Secondhand ..Tyvärr !!
Hittade både Skolavslutningskläder o sommarkläder till killarna ..Köper alltid såna kläder som även ska fungera andra dagar under sommaren till Skolavslutningen ..
Några fynd för dagen till killarna ..
Så nu ska det röjas hemma så alla sommarkläder får plats i garderoberna ..5-6 Shorts o 4-5 T-tröjor ..Dom hade redan en del hemma så nu tror jag de räcker ett tag in i sommaren Iaf ...
Blev även lite kläder till mig o dotter min ..

 Jag får nog vänta med att ha en del kläder till efter bebben ... Roligt när vi har ungefär samma storlek nu ..Så då kan vi låna av varandra ..O lite mer kläder blev det ..
Vet att många har problem med begagnat men har själv aldrig sett det så ..herre gud !!! bara at vätta så är dom ju som nya igen .. Lägger mycket hellre pengar på resor , nöjen osv   ..




 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!