Lördagen den 29/6 Köket Klart !!!!

I dag vaknade jag tidigt för att få göra det jag gillar bäst ..Inreda ..Önskar man hade möjligheten att gå en sån utbildning men men ..Kanske nån gång i framtiden ...
Lite bilder hur köket såg ut när jag började i början av veckan .. Var ok men otroligt mörkt med gråa väggar o golv  på sånt litet utrymme
 
 Och svarta stolar gjorde också mitt pytte kök ännu mindre
 Dörrarna var hemska ..Nog från 50-60 talet när huset byggdes ..Blommor hänger på tork men var bara tillfälligt :-) .. Brist på utrymme bara ..
 Andra sidan av rummet ..Lika trist det ..
 
 
 Konstigt att det är 0 underhåll på en hyreslägenhet, men rätt ok för någon som vill ha billig hyra o gillar att fixa själv så man kanske ska tacka Svenska Bostäder för det Iaf :-)  ..
Och efter en massa vit färg o fix blev köket så här .. :-)
 

 Min egen gjorda soffa ( igentligen ett bord ) .. Behöver bara ta av benen lite så blir den perfekt .. :-)
 En av mina egengjorda tavlor .. :-)
Ljust o lantlig som jag vill ha det ..
Fick plats med ett hörnbord också  .. Perfekt för lite pynt ..

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!