Onsdagen den 26/6 Målningen fortsätter ,4 kantig värld , hamburgare o pommes !!!

Ja i dag blev det en sväng ut o handla lite på förmiddagen .. Killarna med sina Sparkcyklad ..

Var så varmt o kvaft så trode regnet skulle komma ..
Men tänk så fel vi hade så blev en sväng till poolen som vanligt ..
Sedan var det bara attt fortsätta med målningen .
stolar som ska bli vita ...
 Börjar sakta bli hända mer o mer i köket ..

 Känns som jag är som Skalman ..Allt går i sånt segt tempo .. Jag som hade tänkt vara klar med det här rummet i morgon ..Får nog ändra mig lite där ..Det får ta den tid det tar .. Killarna behöver ju också sin tid av mig så tar ju lite längre tid ..

Måste visa den här bilden ..Så roligt ,, försöker verkligen få killarna att klara av att dela .Så Pommes med hälften grillkrydda o hälften salt,,. Vilket inte är lätt med en son som har en svag släng av autism ....Hans värld är väldigt 4 kantigt o gäller att anpassa sig så gott det går ..Tänker på föräldrar o barn som har kraftigare diagnoser .. Måste vara väldigt tufft .

Väl hemma blev det hamburge tallrik ..Var så hungrig ..  Minstingen älskar att tatuera sig med sina Ville viking tatueringar han fått ..

Så nu är hela armarna fulla med olika bilder av Ville ...Fast här blev det bara fot avtryck  ..


Blev en till mysig sommar dag med små killarna ..Hoppas på det i morgon också ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!