Tisdagen den 25/6 Köksrenovering , sol o bad :-)

I dag blev det att börja lite smått med mitt kök ..I dag väldigt mörkt o rätt trist ..Om jag ska vara ärlig ..
När jag är klar med det så ska det vara ljust o lantligt .. Får se om jag lyckas ..Blev även en dag till poolen ,,Som vanligt .. Enda stället mina 2 vatten djur vill vara nu på sommaren ..Roligt att Samuel äntligen kan simma ..Tog honom 3 dagar att lära sig ..Tänk han som har gått på simmskola o i skolan men det har inte släppt ..Och så hux flux gick det lätt som en plätt .

Och snart kan Elias det också .. Viktigt när så många barn drunknar i dag pga att dom inte kan simma ..
Firade hans simning med glass .. :-) .. Jag o Elias valde en mjukglass ..Mums ..
 Simaren ville ha en sandwich .. .

Sen var det bara att ge sig av hemmot o fortsätta med mitt kök ..Phuuuu !!! Roligt men rätt jobbigt med magen .. Men skam den som ger sig ..Killarna blir ganska på mig när jag är upptagen med annat så fick muta dom lite ..
 
Fast frukten var det mest jag som åt ..Gottigott !!!

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!