Söndagen den 16/6 ,Rensa röja o börja planera för byte av rum !

I dag blev en utränsnings dag ..Hann knappt börja innan jag var slut ,,, men en liten liten början ..
Har bestämt att byta lite rum här hemma ..Min äldsta son Jimmie har ett jätte stort rum ..O mina små killar Samuel o Elias har ett norma lstort rum ..Men eftersom dom delar rum så ska dom få det största .. rolig bild det här ..

Även om inte 16 åringen är vidare nöjd med attt få ett mindre rum ...Men känns mest rättvist ..
Så nu har jag börjat röja i små killarnas rum ..Dom leker inte med bilar längre o nästan bara yngsta Elias som leker med lego nu mera,, så blir till att försöka dela deras rum ..
Har hittat den här hyllan Expedit från Ikea ..Passar perfekt som rums avdelare o båda kan då få som små egna rum ..Efersom dom får mer o mer behov av egna små krypin ..Undrar bara vilken färg jag ska välja svart är ju alltid snyggt ..

eller vit ..
 Eller Björk.. Också snyggt o lite liv med den bokhyllan
Svårt att bastämma sig  ena väggen är i dag svart o övriga är vita så kanske snyggast med svart eller vit ..Eller så ska man måla eller tapetsera om en fondvägg..Så rummet blir lite mer nytt ..
Hittade den här fina ..Randiga tapeter är ju jätte fina o lite färg är fint ..
 
Vill inte att mina 2 små killar ( som börjar bli stora ) ska känna sig utanför nu när lilla prinsessan kommer ..Mina äldsta är så pass stora så dom förstår att alla barnen / ungdomarna betyder lika mycket för mig ..Och dom har ju sina egna rum ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!