Fredagen den 14/6 . Spanien Hamburgar , Sol , Game Shop Solna !

I dag kom äntligen solen .. Som vi saknat den ..hann tyvär inte iväg till något bad med barnen innan dom skulle hem till pappa sin ..3 iväg o en kom hem .. Sista helgen för min äldsta 16 åring att vara hemma innan han åker till Spanien (torrevieja )  med sin moster o kusiner ..
Blir borta över en månad ..Önskar man hade planerat lite bättre .. Hade så gärna viljat åkt med till Spanien så där 10 dagar som jag brukar :-) ..Hade missat helt att man kunde åka flyg enda till 4 veckor innan förlossningen så det hade ju inte varit några problem .. Lite bilder från förra året jag åkte ner med min äldsta Jimmie till syster o hennes familj ..
 Helt underbara miljöer där ...
 Var jätte varmt så för mig passar 10 dagar perfekt ..en vecka för kort o 2 veckor för långt .. Jösses där var man smal ...
 Oskar o jag badar ...

Nog om den resan o Spanien .. Dom kommer helt klart få det toppen där nere ..
Blev till att ladda hemma med mat som en 16 åring gillar ..

Hade sett fram mot en lugn eftermiddag men så fel fick jag ..Var bara att ge sig ut mot Solna o köpa in lite till X - boxen .. Mot Game Shop ..

Passade även på att hälsa på syster min o köpa in lite spel o Kalle Anka pocket till små killarna som dom kan behöva ha tills vi är på Gotland ..
 Kan ju bli sämre väder någon dag så gäller att ladda för det ...




 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!