Söndagen den 9/6 ,Shopping , Regn o Muffins !

I dag blev det en grå trist dag o eftersom mitt <3 skulle hem i dag så passa vi på att åka in till stan ..Han behövde smakråd av experten "skratt" ..

 Gillar män som är intresserad av kläder .. Tänk så många gånger Anders stått o varit smakråd åt mig ..( Då jag tyckte Shopping var roligt )..En av alla gånger ..

Nu är det annat på den punkten ..Jag är nu den där som sitter o ser på klockan o mest vill åka hem .. Så otroligt trött varje dag o ändå försöker jag vila flera gånger per dag ..Så här muntert är det nu förtiden ..O ju fortare det går desto bättre :-) .. Vet ej vad mitt normala jag tagit vägen ...
Vi hann nästan hem innan regnet öste ner ..Var som att himlen öppnade sig o började åska o blixstra massor ..Lite läskigt blev det
Muntrade upp oss med fika o nygräddade Muffins ..Mums :-)
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!