Lördagen den 15/6 Mat , Rea .Sola Graviditetsbälte !

I dag var det super fint väder ..Passa på med at äta lunch ute ..Min favorit ..Mozzarella o Tomater ..
Åkte in o såg på Rean ..Blev lite fynd ..Köpt klart nu för sommaren så nu behöver man inte tänka på kläder mer ..Fast kommer säkert dyka upp något ..
Hittade 2 Tubtoppar som jag kommer använda massor i sommar ..Med lite fantasi så kan man ha dom både som top o som kjol .. Ljusa topen upptill o den mörkbå som kjol ..Och även den svart koftan jag köpte ..Allt på rea på HM ..Blev billigt o bra ..
 Köpte inte Jeansskjortan men så snygg .. Här har jag byt till den mörkblå över o den ljusblå under ..
 Mina 3 plagg som man kan ha lite hur man vill ..Älskar sånt ..
Passa på att sola o a det lugnt i dag o äta smaskiga onyttiga saker ..
 Lite olja på så man får lite färg ...

Har börjat få så ont pga foglossningen som blir värre o värre för varje vecka  o ischias kommer kraftigt tillbaka nu ..Skönt att jag har möjlighet att inte tänka på något arbete nu under sommaren ..Skulle inte klara det ..Beundrar dom som arbeter enda till förlossningen ..Det har jag aldrig klarat ..Fast klart dom flesta får inte bebisar på 4,5 heller ..Så borde bli mer ansträngande för någon som är liten från börjarn o får så stora barn .. Fick ett sånt här  gravidbälte av hjärtat mitt för nån månad sedan ..Det hjälper mig mycket ..Perfekt när man går ..Tyvärr så fort man ska sitta är det i vägen ..Men helt klart värt at köpa om man har stor mage ..
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!