Fredagen den 28/6 Äntligen börjar köket bli klart .Fix med tavlor , hår osv !

I dag åkte små killarna till sin pappa ..Så får lite mer tid till att fixa lägenheten .. Fast saknar dom massor nu ..Så tomt o tyst .. Ogillar stort ..
Jag håller även på fixar mitt hår igen ... Som vanligt men behöver fixa det för att det ska bli lite bättre kvalite ..

Köket börjar sakta bli klart ..Äntligen !!!
Blev lite fix med tavlor i dag ..
 
Är dunder bra att göra egna ..Antingen om man är som mig som gillar gamla ramar som man målar eller köpa nya ramar .. Köpa tapeter eller andra paper man gillar o tapetsera in dom i ramarna ..
Gillar tapeter med text o den här var jätte fin ..Kommer passa bra i både köket o hallen där jag tänkte ha en bård med tapet .Glöm bara inte att blanda tapetklistret väl ..
 
Så vips har man nya tavlor .. Till en strunt summa ..

 

 

 
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!