Fredagen den 31/5 .Förlossningen ,Visby/Högklint ,sommarvärme , Syaffärer :-)

I dag vaknade jag upp till ett sommar varmt Gotland !!!
Då jag kom sent till ön i natt så lyckades jag ( tyvärr ) sova bort nästan hela förmiddagen ..Så blev att äta frukost o sola nån tim .. Man måste ta vara på solen när den skiner :-) ..

Gav mig sedan av till Visby sjukhus o fixade allt inför förlossningen ..Lite fix med SÖS så är allt klart sedan :-) ..Vem vill föda på ett överbemannat  SÖS ..Inte jag Iaf ... Lider med dom som är tvungna ..

Gav mig sedan in mot en av Sveriges mysigaste städer Visby ! :-) ..Letar febrilt efter mönster till bebiskläder ...
 Hittade bara en massa stickat o sygrejer ..Vill  ha virkat mönster till den härgulliga klänningen ..

Utan resultat men skam den som ger sig .. Ett Visby som blommar ..
 Ringmuren med klängande Murgröna ..Så fint ..
 En fin sommaräng utanför murarna ..
 Ringmuren ...
 Jag på min jakt efter mönster i ett otroligt varmt o härligt Visby :-)
 Alla dessa små underbar hus ..
 Ringmuren med Murgrönan :-) ..

Blev en mysig avslutning på Fredagen med fikamys uppe på mitt absolut bästa ställe på Ön ( av dom platser jag varit på Iaf ) Inget slår den utsikten ..

Trevlig fredag !!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!