Onsdagen den 12/6 .Skolavslutning o sommarlov !

I dag var det så äntligen dax för skolavslutning ..Tyvärr så har jag ju mina barn / ungdomar på 3 olika skolor ..En på Söder , en på Kungsholmen o 2 i Söderort ..Så blir alltid kris till varje skolavslutning .. Önskar ibland at man kunde klona sig o vara på 3 ställen samtidigt ..Tills det är möjligt så blir det alltid någon jag inte hinner till .. Lite bilder från dagen ..Blev underbart väder också ..
Samuel plockar blommor ...
 Och även Elias ...
 Min minsting så fin så i sina skolavslutning kläder ..
 Isa mot Kungsholmen o hennes skolavslutning ..Hade verkligen vilja vara med men men ..Näst år hoppas jag att jag hinner ..

 
 Blev som vanligt avslutning ute ..Här sjunger alla lärarna ...
 Jag o Elias ser på alla som sjunger o dansar så fint ...

 
 Samuelt gulliga fröken "Mysan" ..Hon blev så glad för blomkorgen o bubblade om att hon skulle träffa en bebis i eftermiddag ..Min mage drar fram mycket bebisprat hos alla ..Skoj :-) ...
Den här korgen fick hon ..Skrev en sommarhälsning på en sten ..Till henne också ..Så hon inte glömmer min son under sommaren "skartt" :-) ...
Sedan gick vi in o jag hamnade i Elias klassrum ..

Sofia önskar alla barnen ett fint sommarlov ...

Hans gulliga Fröken Sofia  fick också blomkorg av Elias o även en liten hälsning ..

Alla kom med blombuketter så kändes bra att ge något utöver det vanliga :-) ..
Elias fick sitt Diplom o sommarlovet startade ..
Åkte direkt till Älvsjöbadet efter för att fira sommarlovet med bad ..
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!