8/6 prinsessbröllop !!!

Blev även Prinsessbröllop i dag för prinsessan  madeleine  ..

Jag är absolut ingen Rojalist ..Men när det kommer till Bröllop så svänger jag om ..Bara älskar sånt o var ju så fint ..

Vilken helt underbar klänning Madeleine hade ..Sagolikt fin ..
Själv skulle jag välja designern Ida Lanto ..Hon gör helt sagolika klänningar ..
Några ex på hennes fina klänningar ..
 Älskar brudklänningar med lång uppning bak o spets ... Att ha urringning fram är bara helt fel o aldrig snyggt  på bröllop .. Kan faktiskt inte komma på när det skulle vara fint ..Kanske på badstranden "skratt" ...
 Så fin även den här ..

O självklart skulle jag åter vara blond o smal  då ..
 Även om jag kan tycka att magar är urgulligt på andra som gifter sig ..
Fast klart ska ju inte gifta mig nu eller i framtiden ..men är otroligt fint med bröllop

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!