Torsdagen den 13/6 Första lediga dagen av sommarlovet .Regn !

I dag var det då äntligen sommarlov ..Första dagen som alla mina änglar äntligen fick sova så länge som möjligt :-) .
Hade planerat in så mycket o skulle börja med att åka o bada ..
Men vad händer !!!!

Det regnar ..Inte bara lite ,, utan Öser ner :-( ...
Blev en inne dag .. Bara en massa x-box spel datao tv för änglarna .. Själv började jag röja lite här hemma.. Får inte lyfta o måste ta det lugnt pga bebisen men lite kan jag Iaf fixa ..

Har massor at röja upp slänga ,sälja ge bort osv ..Vet inte varför man samlar på sig en massa ..Mitt källarförråd är inte längre något förråd .. har man tur så kanske man kan trycka in något högst upp ..

Lånad bild (mitt är mycket värre) ..Men så ni förstår ..För mycket skit på för liten plats . Så nu ska cyklar , o allt som går att sälja säljas resten slängas ..
Vill ha ett sånt här förråd .. Ska köpa in en massa förvaringslådor  så man slipper dessa banankartonger .. ( lånad bild )

Nu hoppas vi på bättre väder i morgon Ist :-) .. Rätt otroligt vad beroende man är av väder ..
Så i morgon vill vi se ...



 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!