Söndagen den 30/6 Fruktsallad med nötter .Baby inredning !

I dag åt jag en STOR frukost ..

 Eftersom jag avskyr att äta själv så glömmer jag bort den biten när jag inte har barnen hemma .. Så försöker få i mig någorlunda ok mat ..För bebisen även om det är svårt ..
Blev en fruktsallad med nötter ..Mums !!
Var riktigt gott o blev lite små mysigt med första frukosten i (nya) köket ..
 
Jag är så glad att jag fastnat för Shabby Chic stilen ..Måste vara en av dom mest billiga o kreativa inredningsstilar man kan ha .. Alla som gillar den vet att det gamla är det bästa o gärna fixa mycket själv ..Så loppisar är bland det bästa som finns .. Så snart ska jag iväg ut på mina skatt jakter ..Men än så länge nöjer jag mig med det jag har hemma ..

Blev till att fortsätta röja hemma ..Förstår inte vart allt kommer från ..Saknar mina ungdomar men samtidigt kan jag gå igenom o röja i deras rum . Små killarna kom hem från pappa sin o lugnet förvandlades till allt annat än lungt ..Så ordningen är återställd .. :-)
 När killarna äntligen kom isäng blev det till att fixa till en liten hörna till bebisen ..

Tror hon ( han) kommer trivas där ..Blir ju många blöjbyten ,som alla småbarnsföräldrar vet om ..Så lika bra att göra det nödvändiga till en mysigt ställe ...

Om det trotts allt skulle bli en liten pojke så är det bara att ändra filtar o sånt till ljusblått ..
Från köket in till badrummet ..Är nog en av få som gillar ljus o små lampor även på sommaren .. Men blir ju så mycket mysigare ..

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!