Måndagen den 3/5 Hem till Stockholm ,

I dag åker jag från min älsklings ö ..Gotland .. Kändes lite tungt eftersom det kommer dröja mer än en månad tills jag är där igen :-( ..

Blir min Anders som får resa till mig nu Ist ...
 
Känns skönt att sommaren är bokad o klar för mig o barnen / ungdomarna :-) .. Är ju alltid mycket at fixa med o tänka på så de ska passa alla ..Även deras pappor o deras familjer .. Så nu får gärna sommarlovet börja för oss alla här hemma ..Barnen/ ungdomarna längtar så :-) ..
 


Blev en stressig dag med massa måsten men en del dagar är såna också .. Känns skönt med en ledig dag mitt i veckan .. Så här skulle jag vilja tillbringa den men antar att det inte skulle fungera ..
 

Man får börja se över vad man ska hitta på under Svenska nationaldagen i år ..Förra året var jag o barnen med min syster o hennes barn i Sundbyberg !!!

Trevlig Måndag !

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!