Lördagen den 1 Juni ! Regn , Syrener , grillning ...

Sommarmånaden började med ett riktigt regnigt väder här på ön :-( .. Så vi gav oss in till alla inredningsaffärer ..
Lite roliga inredningssaker jag såg ..O planerar att köpa :-) ..
 Kläder från Cream ..Mitt älsklingsmärke .. Till mig efter graviditet
 Kuddar ... Till barnens rum .. :-)

 
 
 Rolig tavla med småtavlor som sitter ihop :-) .Till vardagsrummet !!!!
 Liten ängel till bebisen ..
 Filt till dottern min :-) ...
 

 Lampor till sovrummet ...
 Klockor ..Så jag kan vakna på morgonen .:-)  ..Dom här var så fina ..
 
Sen blev det äntligen bättre väder o vi kunde ta fram grillen o grilla :-)
Tog en promenad o Blev en del vilopausar för tjocka mig . :-( ..Blir galen när jag blir så begränsad i allt pga min storlek ..Tänk alla som är överviktiga ..Måste vara hemskt att inte orka göra allt man vill ..
 Finns så fina Syrener överallt nu ..O vem kan låta bli att pocka in dom :-)
 Så passa på att göra några Syrenbuketter hem till Anders ..Luktar ljuvligt ... :-)

Trevlig Lördag o 1 Juni !
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!