Fortsättnig av Tisdagen den 18/6 ..Min fynd dag ..!!!

Hann med att fortsätta med min röjning här hemma ..Blev till att ta med små killarna o slänga saker i Grovsoprummet ..Men vad händer !!!
Jag hittar en massa fynd där  ..herre gud vad folk slänger saker ..Lite av det jag hittade ..
Porslin kan man tvätta i diskmaskinen o Kuddar tvättar man så är allt som nytt igen ..
Lite bilder på mina fynd !!!!

Dessa Kuddar ska tvättas sen få sitt nya hem i killarnas rum ..Både Samuel o Elias avgudade dom på en gång :-)   Trä rullgardinerna kommer bli vita .. kommer bli super i några sovrum eller badrum ..Inte bestämt än ..
 Hittade även söt Kopp med söt burk till ..Min dotter kommer avguda den o Tårtfat ..Rolig o somrig med rosa men kommer bli vit :-) .. Bara diskmaskinen som väntar på porslinen ..
 Tårtfatet kommer bli perfekt som vit ..
 Hittade även lite mer prydnadsaker En vas som det tyvär är massor med stearin i botten men går att få bort med kniv så är den som ny ..Den lila är perfekt till ljus ..Hittade även 1 underlägg ,, som är guldigt ..Kommer bli en tavla ..
Perfek att ha lite pyssel att fixa med ..Bara fantasin sätter stop för vad man kan göra med saker ..
 Fyndade även lite småblommor som jag skulle hinna fixa i kväll men får bli i morgon ..Så gulliga med små blommor :-)  ..Så kommer bli små blomdekorationer .. Börjar få tillbaka min pysselsida så det känns bra ..
 Lite mer små blommor ..Kommer bilder på allt sedan o lägger före o efterbilder så ni ser skillnaden på allt ..
Avslutar dagen med både Svenska o Tyska Jordgubbar ..Fyndade även dom ..
 Svenska 20 kr/kg o urrrrr goda .. Dom Tyska 10 kr /kg även dom goa även om dom Svenska inte är lika vattniga men söta är båda ...

Trevlig kväll från en riktig fynd dag .

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!