Tisdagen den 4/6 . Färskt bröd o Bal .


 Började dagen med att ge mig ut fort på mina måsten .. Är ofta så trött så hinner bara få på mig kläderna sedan få iväg barnen / ungdomarna o i dag var en sådan dag ..
 
 Insåg att jag inte hunnit ätit någon frukost ..Jag som bara älskar frukostar o kan äta massor ..Så blevtill att handla hem färskt bröd o ta det på förmiddagen Ist .. :-)

Möte upp min Jimmie sedan i stan för att köpa det sista till Balen hans ..Blev varken kavaj eller Slips så där slapp jag träna i onödan "skratt" ..Skönt :-) ..Tydligen skulle fler av hans vänner gå i bara skjorta o finbyxor ..Så ingen blev gladare än min plånbok .. :-)
Så här glad är man på mina bilder "skratt" ...

 Fick inte lägga ut fler bilder av honom så blir bara dom :-( ..
Jag var portad att komma till skolan också så lät det vara ...
Så nu sitter jag här o undrar när han ska komma hem ...Kanske skulle ta o åka in till söder o hämta honom ..Eller inte ..
Trevlig kväll ..

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!