Tisdagen den 11/6 , Fix av balkongen plantering,blomsterdekorationer !

Har verkligen varit så sen med att fixa min balkong ..Brukar vara tidig med plantering o allt men inte i år ..Känns som jag knappt är hemma på helgerna längre o antar at jag förträngt den delen av lägenheten ..Så nu ska skiten bort o bli ordning där ute också ..
Förre bilder .. Den här ser ju rätt ok ut ..Så länge man inte ser åt andra hållet ..
Där är det en smäre katastrof ... Som ett soprum eller något ..Fy på mig ..
O så här blev det ... Har en jätte liten balkong så får inte plats mycket där men lite kuddar o blommor så blir det lite mysigare Iaf ...
En annan vinkel av balkongen ..

Älskar äldre möbler som är målade i vit eller svart så fick komma ut en fin gammal stol som prydnad ..

I dag börjar det dra ihop sig till skolavslutningen .. Kom på att jag helt glömt köpa något till Lärarna så blev till att göra blomsterdekorationer i korgar .. Hoppas dom kommer gilla det ..


 
Så nu är allt klar för morgondagen o skolavslutning o sedan långa sköna sommardagar för oss alla ..
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!