Fredagen den 21 / 6 och Midsommarafton :-) ..

I dag blev det då midsommarafton .. I Sandviken hos föräldrarna ..
Jordgubbar ..
 Mamma o pappa vid midsomarstången :-) ..
 Jag , Anders o Elias ..
 Ingen kan slå min mage nu längre :-) ..
 Bål för mig o barnen :-) ...
 O för övriga :-) ...
 Samuel o Elias väntar på att resten av barnen ska komma i hammoken  ..
 Lite plockmat ..Mums gott !!!
 O så kom Brorsan Kerstin o alla barnen :-) ..
 Korv till barnen inför dansen :-)
 Blev till att binda kransar :-)
 Alla glada :-) ...
 O mamma gjorde en krans till pappa :-) ..
Midsommarstången på plats o strax dans ...
 
 Och så var dansen igång ..
 Var mer för vuxna än för dom små tror ja "skratt" ..Själv var jag fotografen ... Slutade med att en efter en av barnen försvann o till sist var det bara vuxna kvar ..
 Sen blev det matdax ..
 Samuel o Linnea hungriga :-)
 Väntan inför maten ..
 Hadesån tur med vädret tills regnet kom runt 20 tiden ..Men hann med Tårta innan .. Jag o alla barnen ..
 

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!