Fredagen den 7/6 Fredag , klämdag ,sol o mys .

Äntligen Fredag .. Äldsta var ledig på klämdagen men dom 3 övriga hade skoldag ..Viket inte var så poppis ..
Älskar såna dagar ..Jag o hjärtat mit la oss på ängen vid Bandängen några tim o bara njöt av solen ..Otroligt härligt väder .. Måste bara köpa en Solstol ..Jag kommer liksom ner på filten o blir kvar ..Öpp är en smärre madröm ..Måste se bra lustigt ut med mina försök at ligga bekvämt ..
Mitt måste för att fixa dena sommar ..
Min älskling muntrar upp mig med lite Vanilj hjärtan ..Han är ju bara för go ..<3
 <3 ..
Härligt med alla små barn som leker i plaskisen ..Äntligen är sommaren här ..Så härligt o inte långt kvar till skolavslutningen heller för alla mina änglar ..

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!