Måndagen den 17/6 .. MVC , Globen o Älvsjöbadet !

I dag vaknade jag tidigt ..Så trött efter en rätt sömnlös natt ..Den som säger att man mår bra som gravid har antingen varit gravid för så länge sedan så dom glömt eller förträngt eller bara ser allt i ett rosa skimmer ..Eller aldrig varit gravida ..Hade själv glömt hur det var ...

Blev till att åka in till MVC ..Skulle på kontroll o se så allt var ok med magen .Var nyfiken som alltid på kontrollena ..

Självklart hade jag valt fel dag "suck" ...Så otroligt snurrig o glömmer allt ...Men i morgon blir det till att se hur hon mår :-) ..Åkte hem o vilade lite med tidningar

 o lite fika ... I solen ..Tog o vägde mig o hade bara gott upp 1 kg på 4 veckor ..Hurra betyder att jag gått upp 2 kg på ca 2 månader ..Inte alls farligt ..Men gick upp mycket tidigt så bir väl att det massat av lite nu ..Eller så kommer jag öka massor nu på slutet ..Hoppas inte ...
Blev en sväng in till Globen o köpa lite kläder till Jimmie som ska åka till Spanien i morgon för flera veckor ..Med sin Moster o kusiner ..Den lyckliga killen ..Så blev sista dagen man såg honom på hela sommarlovet "snyft" ..men vet att han kommer ha det jätte skoj ...
På eftermiddagen så åkte vi ..små killar Samuel o Elias o jag till Älvsjöbadet ..Dom hade längtat efter att få badat ..Ända sedan förra veckan så var på tiden ..Skönt man bor nära en pool ..
 Mot Badet ...Mina killar är mer under än över vattnet ..Men härligt att dom inte är vattenrädda ..Själv solade ja ..Var riktigt skönt ..Även om vi kom  ganska sent ..
 

 Elias under vattnet ...Vatten djur som han är ... :-)
 Samuel är en mästare på att flyta ...

Blev en mysig start på veckan ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!