Lördagen den 17/5 Kärrtorp , Bandängen , Sol , Korv , !!!

Har nu ökat  joggingrundan med det dubbla från det jag startade ..Tyvärr står vågen så gott som stil på 65 kg ..Hmmm ..Undrar ja om det kommer bli någon bikini i år ..Ser lite mörkt ut ..Men än kämpar jag på och hoppas att jag ska nå mitt mål till sommaren .. I dag ångrar jag att jag inte tog tag med träningen tidigare efter graviditeten ..Men tog så lång tid för mig den här gången att känna mig ok för att träna .. Var helt slut i hela kroppen ..Men nu så är det bättre (Y) ..


Tindras kläder för dagen ..Ville ha något riktigt somrigt ..

Tyvärr hände en olycka direkt så var bara att byta  blev den här Ist




Min sko tjej hon bara äskar att krypa ut i hallen o riva ut alla skor ..

Måste köpa en grind så fort som möjligt ..Försökte stopa henne med en stol ..Som om det skulle stoppa henne " suck" :-) ... Haha tok fian ..



När träningen var avklarat åkte vi till Kärrtorp ..Var nog första gången jag varit i den Förorten ..Konstigt när det är så nära ..
Även killarna hade sommarkläder i dag ..Dom var så fina ...Så gulligt när dom ska ha snelugg ..Står o fixar o trixar med håret både 2 ..




Svenska Bostäder firrade 70 år med Tårta , kaffe , Hästriddning , Hoppborg , Tobbe Trollkarl , Ansiksmålning , Ballongfigurer , Tv - spel , Barnatelje , Tävling .. Man kan ju lugnt säga att dom hde tur med vädret ..Var otroligt varmt ..




Barnen får Svenska bostäders brocher ..

Fast var nog mer Fikat som drog hahaha ... Jordgubbstårta ..Mums !!! ( jag fick 2 ) hahaha inte undra på att jag inte går ner i vikt inte ...

Fikastund ..






Isa i målartagen :-) ..




Min egen konstnär ...

Och blev ett fint träd ..

Och hästar fanns det också ..Isa ville men blev så låg kö så vi hoppade det ..

Dataspel ..Konstigt nog ville inte killarna spela ..Var nog första gången dom sa nej till det ..





Eftersom Tobbe Trollkarl skulle komma först kl 14 o vi var där vid 12 tiden ( hoppade vi över det )  så gav vi oss av till Bandängen o grillade korv Ist ..Passade även på att sola lite ..Likblek som man är "skratt" ..



Fler än vi som ville grilla korv ..

Liten hon väntade o väntade o ändå fick hon ingen korv ..

Barne var lite mer aktiva än vi ...

Sol dax ..

Syskonkärlek <3 ..



Åkte o uträttade lite ärende i Farsta efteråt  ..Kom på att jag var helt osminkad ..Fy vad jobbigt det blev ..Kände mig helt naken som tur var så smög vi oss in o hade på lite smink i en butik ..Vad gör man inte för att klara av att se anständig ut ute bland människor hahaha


Blev en dag med massor av sol man ville inte gå in .Men när man väl kom in blev det att synda lite mer ..Är ju ändå lördag :-) ..

 I morgon blir en rolig dag med husvisningar ..Ska bli roligt ..Speciellt när man har ett lonlöfte att gå efter (Y) ..
Trevlig Lördag läsare ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!