Måndag 5/5 Målning , Mat tips ,skola, !!!

I går började jag måla om några stolar ..Vilken tid det tar ..





Jag som brukar gilla det nu blev jag mer bara raslös o Tindra ville ut så vi gick och hämtade Elias på Fritids Istället o fortsätter målandet i morgon eller kväll ..
Försökte få henne nöjd med rån men i dag gick det inte ..



 Äntligen på vär ut ..



Min glada lilla flicka ..Älskar att åka vagn :-) ..





Och Elias blev glad att få gå hem tidigare i dag :-) ..





Fick det här i brevlådan ..Hmmm skulle kanske behövt det för typ 17 år sedan när jag fick min första ..Då skulle man säkert behövt all hjälp man kunde få med barn i olika åldrar ..




 Jag äter inte såå mycket nu utan försöker hålla mig på runt 600-800 kalorier per dag vilket går super o kan äta frukost, lunch , middag och kvällsmat ..Tom unna mig lite extra till middagen så i dag blev det







Ost räck sallad blev grymt god ..Kommer göra den många gånger :-) ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!