Fredagen den 9/5 Köcksluckor , underkläder , promenad , sol . Myskväll !!!

Så skönt med fredag .. Alla barn/ ungdomar åker till sina pappor i dag så blir en lugn helg ..Tur jag har liten här hemma Iaf , här hennes kläder för dagen  ..



Annars skulle det bli för lugnt .. Nu reser hon sig upp o kryper överallt o fort går det ..Hittade henne i andra delen av lägenheten i dag när jag lagade mat o hux flux var hon borta  .. Så nu gäller det att ha sten koll på henne .. Så roligt så fort jag kommer med mobilen o tar kort så börjar hon skratta ..Ska filma henne sedan ..



Glader






Fick ett roligt besked i dag ..Äntligen kommer nya köksluckorna ..Redan nu på Tisdag kommer dom och monterar dom ..Gissa om jag längtar :-) .. Beställt något liknande dessa ... fast det här köket är ju så klart 100 gånger finare .. Men liten glimt blir bänkskivor i ek och liknande handtag o luckor ..Kommer bli så stor skillnad ..


Foto
Fyndade även  Behåer i går .. ..Visst är dom fina .. Den svarta blev en favorit :-) ..



Den svarta blev en favorit :-) ..



Var även in på Lindex i dag o såg så fina klänningar till liten ..men nu väntar jag på att rean ska starta ..Den brukar komma igång innan sommaren.. Dom hade en del rea redan nu ..Hittade en jacka som det var halva priset på ..Ljusrosa prickig exakt vad liten Ska se om vi ska köpa den ( tyvär hittade jag ingen bild på den o tog ingen heller .. Såg Iaf dessa 2 fina klänningar  ..
 
Så nu får rean skynda att börja ..Det lustiga är att i stl 86 blir det mycket fler klänningar att välja på ..Skumt har inte folk klänningar på barn under 1 år ..Tindra har haft det från dag 1 "skratt" :-)  ...
Så roligt när man är ute med henne å fort man tar kort blir hon lugn o glad ..
Bilder från dagens promenad ..
Vad roligt Tummen som vi köpte i går upptäckte vi var en speldosa .. Tindra hade en Pälsboll mössa på sig ..Man blir smått galan på det här vädret o vad man ska ha på sig ..ättre hon är varm en fryser Iaf ..






Kolla här ,,Tindra skrattar gott varje gång kamran ( mobilen) kommer fram :-) .



 o äntligen kom solen (Y)  .. Härligt !!! sen kom så klart regnet tillbaka Hmmmmm ...

Blev inte bara att promenera o se på kläder ( handla)hann även fortsätta att måla här hemma under dagen också  ..



Nu badar Tindra o lets dans har startat   ..
Foto: Vem tror ni vinner vänner ?!!!!
Så skynda att sluta blogga o hamna i soffan Ist med 2 av mina <3 :-
) ..
Tv mys nu utan chips men snart kommer räkchipsen fram o chokladen ..Har min matdag i dag (Y) !!!

Blir roligt att se vem som vinner .. :-)
Trevlig Fredags kväll ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!