Torsdagen den 15/5 Fotografering , Rågsveds Öppna Förskola Lindex klänningar !!!

I dag var det Fotografering på Öppna Förskolan i Rågsved ..Och äntligen sol när vi gick iväg (Y) ..

Trode det skulle vara inne men se där hade jag fel ...Blev ute ..Kommer säkert bli jätte fina kort ..














Liten var inte så där jätte glad så Fotog







rafen sa att jag kunde testa igen om ett tag ..Passade perfekt eftersom jag var först o kände att kaffe skulle sitta bra efter en tidig mårgon ute i joggingspåret  ..Så vi gick in o fika på Förskolan så länge ..Så hann alla andra fota sina gulliga barn ..




Måste verkligen säga att en gång i tiden gick jag en utbildning som Fotograf ..Men det märks inte direkt i dag .kanske beror på att jag hoppade av den efter 6 månader hahahaha ..







Självklart lyckades hon kräkas ner sig o jag ( min smarting ) tog en grön servet o torka klänningen med ..Så den blev grön ..Blev bara att försöka tvätta bort fläcken låna deras torktumlare ..Tog evigheter tills den var torr ..
Och när allt var klart o vi skulle fota igen så blev Tindra så klart jätte ledsen o vägrade ..Så nu hoppas jag att hon Iaf log lite på korten han tog ..Så gick till Högdalen Ist o såg på lite fina klänningar på Lindex ..Visst är dom fina ..Hoppas dom snart börjar med sin rea ..



Trevlig fortsättning på dagen nu läsare ..Själv ska jag tillbringa den i tvättstugan Grrrrr ogillar men ett måste ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!