Tisdagen den 13/5 ,Köket före o efter bilder !!!

Idag kom äntligen köksluckor o bänkskivor på plats ..Nu är det bara målning o lite lister , en till ny bänkskiva o lite annat smått o gott men så gott som klart  :-) ..Behöver köpa en ny fläkt också ..Hmmm !!!! rätt skumt att dom inte står för det ..Är ju bara en hyreslägenhet ..
Så läsare ..Håll i er nu ..Tror helt bestämt att inte många har haft en sån dålig standad på kök som jag o mina barn haft ..Rätt bedrövligt att standanden på hyreslägenheter från ett sånt stort bolag som Svenska Bostäder har sån bedrövlig standad ..
Så lite före o efter bilder !!!!
Före bild !

Efter bild !  ...



Före bild !

Efter bild !



Före bild !Dörrar går inte att stänga o knoppar ( handtag) har lossnat  ..

Efter bild !

Före bild ! Bänkskivan har säkerligen funnits kvar där sedan huset byggdes på 50 talet ..Och även resten av köket ..Inget som passar ihop olika handtag o färg på bänkskivan ..



Före bild ! den här lilla bänkskivar var så äcklig så försökte dölja den så gott det gick ..Var även stora hål där det suttit något handtag i dörren  ..



Efter bild ! En stor skillnad blev det o är nöjd även om det kräver lite mer för att få det riktigt bra.. Hade det varit min lägenhet så hade jag gjort mycket mer ..









Ska ta nya bilder när allt är klart i köket ..men en god början o känns skönt att äntligen ha ett kök som är fungerande ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!