Onsdagen den 7 / 5 Öppna Förskolan , Picknick , 66 kg , Jogging !!!



Redan Onsdag .!!!!. Tiden bara Swichar iväg ..




I går tog jag mig äntligen till en Öppen Förskola här ute i Vantör .
Mot Öppna Förskolan

 Sångstund strax ..

Liten undrar vad alla små kompisar kommer från :-) ..

 Finns flera Öppna förskolor här omkring men den här är ny öppen så allt var Fräscht o fint där .. Vi kom lagom till sångsamlingen ..Gissa om Tindra gillade det ..Hon bara satt o tittade stort o skrattade :-) .. Så nu ska jag försöka komma iväg någon gång i veckan ..För hennes skulle ...Sen är det alltid trevligt att träffa andra föräldrar ..
När vi kom hem så blev det picknick i vardagsrumsgolvet med storebror Elias :-) ..






Rån är det bästa Liten vet :-) ..


Hann även med att en långggggggggggggggggggg promenad runt söderort ..Då jag inte han med min joggingrunda ..=ch kvällen såg vi på Eurovision Song Contest 2014 ..Eller rättare sagt blev bara jag som orkade se på den hahha ..Har nog aldrig blivit så trött av musik tidigare ..Kanske något att se varge gång men inte kan somna ..Lovar man somnar direkt :-) ..



Nog om gårdagen ..




Jippi !!!
Har nu gått ner till 66 kg ..3 kg ner på  3 veckor och då har jag slarvat mycket o inte tränat när jag var på Gotland ..Så nu blir det lite hårdare träning ..Har 11 kg kvar nu (Y) .. Till Juni ..
Det ska gå även om det går lite långsamt för mitt tycke !!!





Dagens kläder för Tindra ..Har så svårt med byxor på henne ..Tycker det ser ut som hon har pyjamas på sig ..







Vet inte ja men hon är ju söt oas vad hon har på sig ..Nu dax för förmiddags vilan tror ja "skratt" :-) för lilla prinsessan o jag ut i spåret (Y) ..

Trevig dag läsare

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!