Måndagen den 19/5 Öppna Förskolan , Regn !!!



Så var det åter Måndag och ny vecka .. Tindras kläder för dagen .. Blev en liten rosa pralinflicka i dag ..Så gulligt ..

Gillar speten på tajtsen ..

Efter mycket om o men bus med lilla syster fick jag iväg alla killar till sina skolor ..Nu börjar dom bli bra skoltrötta här hemma märker man ..

Var själv rätt trött ..Kanske var att det var lågtryck ute .. Nog om det ..
Kom tillslut iväg efter min joggingrunda ..Som jag klarade av trots allt ..
Kom iväg till Öppna Förskolan även i dag ..

Blev en kort sväng ..Så liten fick leka av sig lite ..Var bara en annan tjej där med sin dotter ...Hoppas på mer föräldrar o barn nästa gång ..






När vi skulle gå hem så hade det börjat spö regnat ..Suck !!!
Och jag som inte ens har regnstövlar ..Får bli till att köpa ett par Hunter nu ..Och någon regnjacka .. (lånad bild ) ..
Hunter
Behöver även nytt regnskydd till båda vagnarna  ..Båda är för små eller passar inte alls ..Där är ett litet minus med att köpa begagnat ..Allt kanske inte passar o vem tittar på regnskydd när man köper vagn ..Ska nog börja göra det från o med nu ..
Regnet fortsatte så blev Buss hem ..Liten gillade regnet hon ..




Och kommer inte gå utanför dörren resten av dagen ..Helt ok så länge man är inne ...Rätt mysigt med tända ljus o regn ute också ..





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!