Onsdagen den 15/5 Sjuka barn , spegel !





En del dagar börjar helt fel !!!

I dag var det en sån ..Hade bestämt igår att jag skulle ta mig till Öppna Förskolan i Högdalen på Förmiddagen men självklart vaknade tindra vid 4-5 tiden i morse o stackars Anders fixade välling men blev hon nöjd ..Nix !!!
Så slutade med att hon hamnade brevid mig o där försvann min sjönhetssömn .. Vaknade vid 7 och var helt DÖD !!!! Så blev ändrade planer fort .. Fick iväg barnen fort till skolan o Fixa Tindra för dagen .. Tindras kläder !

Själv sov ( halv sov) jag på soffan medand hon lekte med sina leksaker ... Skönt att man har massa leksaker till henne i skåpet så kan hon plocka själv vad hon vill ha ..




I dag sa hon Titta ..Hmmmm är det inte mamma som ska vara första ordet ..Har säkert missat det ..Självklart har hon sagt det utan att någon hört det hahaha ..Dax att börja skriva upp i boken hennes nu ..Innan jag glömmer allt som händer .. Härlig stälning liten har mer utanflr sängen än i "skratt" Det känns inte så bekvämt direkt hahaha ..

Barnen/ ungarna börjar komma hem ..Samuel blev sjuk i skolan så han kom tidigt ..Var så skumt i dag.Vi satt o såg på " Det Okända" ..Då blev Tindra helt borta o bara stirrade framför sig o samtidigt så kommer en stort brak  från Hallen Grrrrrr Samuel vågade inte ens gå ut Buuuuuuuuuuu hahaha Så roligt när dom blir så skrämnda iband o så ska dom vara så tuffa ibland :-) ..
Jag tror inte på sånt där övernaturligt utan sprang ut direkt o självklart hade Spegeln rasat ner "suck" ..Så nu blir det till att köpa en ny .. Dom här 2 var ju såååååå fina ..

En till fin ..

Fast nog förstora ..Får leta efter någon smalare ..Nog om det nu Middagsdax här hemma   Spagetti o Köttfärsås till ungarna själv får det bli Keso Ist för Pastan ..

I kväll ska jag i säng i tid o upp redan vid 6 har jag tänkt ,,Så hinner jag med träningen på Morgonen innan alla hinner vakna o är så skönt att gå upp när ingen annan är vaken ..Inte mycket som slår Morgonkaffet o frukosten på morgonen o sedan ut o jogga ..Det är den perfekta starten på dagen sen klarar man av det mesta ...

Trevlig fortsättning på dagen vänner !!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!