Tisdagen den 6/5 Målning , träning , inredning ,Liten sov 12 tim !!

I dag var jag helt slut när jag vaknade ..Jätte konstigt eftersom liten sovit från 19 i går kväll till 7 i morse ..Hela 12 timmar ..
Helt otroligt 12 timmar ..Har aldrig hat ett barn som varit så duktig med sömnen o speciellt när hon sover i sin egen säng ..Alla andra har varit rätt hopplösa med att sova länge o i sin säng ..Så gissa om jag är glad :-) ..

Litens kläder för dagen ( eler ungefär 1 tim sedan var det bara att byta "skratt" ) ..

Hon fick en till kompis att leka med i mrse då Samuel hade sovmorgon o Pime ( Samuels kompis) kom över innan skolan .






Tog och fixa vagnen lite somrig ..Bort med Åkpåsen o på med sittdyna ..Älskar bara allt med vagnar ..Vet inte varför men så roligt ..Så nu vill vi inte se mer kyla i vår ..Vill inte väda på sittsen än men snart är det dax för det ..Urban vagnen är ju framåt o den här Buggan har jag mest när jag handlar o då är det skönt att se henne :-)





Har alltid små projet o nu tog jag äntligen tag i vardagsrumet ..Bor man trångt så gäller det att ta tillvara på alla utrymmen o göma undan saker är en riktig konst i bland ..Liten fick Iaf undersåpet för hennes leksaker som ligger överallt i vardagsrumet ..Så skönt bara in med allt o stänga dörrarna så är det som städat igen (Y) ..









Blev en visa skillnad eller hur ?!! Tindra står så här hela tiden nu förtiden på knä o ett ben fram ..Hahaha dom är då roliga dom små ..
Golvet ska jag måla om vi bor kvar ..Nu är det fruktansvärt ..Vill ha vitt högglansigt golv ..



Nu ta tag i målningen igen ..Får se hur långt jag hinner innan liten vaknar ..






Trevlig dag läsare ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!