Fredagen den 16/5 Sol , Jogging , Balkonglunch , Bibloteket , Söder Tacos !


I dag är det äntligen Fredag !! Härligt .. Och solen o värmen har även hittat tillbaka ..helt sagoligt skönt ..Så nu blev det lite våriga kläder för liten ...



Gunghästen är riktigt skoj ..


Medans Jimmie  lekte med Tindra så passade jag på att ta min joggar runda ..Och ja jag är inte den där sminkade joggaren direkt "skratt" :-) .. Hej va det går hahaha !!!!





..Och ja jag är inte den där sminkade joggaren direkt "skratt" :-) .. Hej va det går hahaha !!!!



Så fint nu när allt är grönt efter joggingspåret :-) ..







En till rolig sak nu är att Jimmie har fått Sommarjobb !!!
Blir på Familjebostäder ..Så han kommer nog att fått klippa mycket gräs i sommar ..Kommer passa honom perfekt (Y) .. Nog om det ..

Nu när solen skiner o det börjar bli riktigt varmt så passade vi på att inviga Balkongen med en Lunch Medans jag fixade Lunchen så satt liten bredvid o åt smörgås o trånade efter allt ..Hahaha hon är som en hund .








.Syndade lite med en knäckemacka ..Men Gud va gott det var

Blev även lek mellan Isa o Tindra på eftermiddagen när Isa kom hem fråbn skolan också innan vi gav oss av till Bibloteket ..

Dom få gånger man får vara i stora systers rum så blir man glad tänker Tindra :-) ..

 Porslindockor är roliga att leka med :-)






Gick även till Bibloteket med Isa o Tindra ..Satte sittdelen framåt ( eftersom hon har det i andra vagnen så tänkte jag att hon gillar att se världen o inte bara mig ) Men det skulle jag inte gjort ..Hon ramlade nästan ur den oas hur mycket hon än satt fast i selet ..Bugaboo vagnen är en drömvagn när man ska vara i trånga utrymmen men att gå långa promenader ..Nä då gillar jag Urabn vagnen ..
Får se om vi hittar några böcker att låna ..


Mötte upp Anders senare under dagen o gav oss ner till Söder ..Blev nya skor till honom ..Själv har jag köpförbud ..Väntar som sagt på rean ..



På väg hem ..
Och middagen för dagen blev självklart Tacos ..Som alltid på Fredagkvällarna med Barnen / ungdomarna ..












Min Tacotallrik !!! MUMS !!!!!

Tindra , Isa , Samuel o Jimmie ..

Anders och Elias ..

Trevlig kväll läsare !!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!