Måndagen den 5/5 ..Träning ,Skorv , Lite bilder från gårdagen !!!

Härligt !!!!
Vaknade självklart försent ..Grrrrr !!!
Hade helt glömt ställa klockan i går o min mobil är inte att lite på ..Tydligen ..Så bev snabba puckar o efter en halv tim var alla iväg ..Hålller tummarna för att min äldsta kom i tid .. Han som hade Nationella Provet i dag ...
När allt lugnat sig så tog jag min vanliga joggarrunda medant liten sov nu på förmiddagen .. Så skönt när Liten har komit in i rutiner ..Nu kan man verkligen börja planera o hinna med mer under dagarna ..




Sol ute i dag så vi ska snart ut på en långpromenad o kanske se om vi hittar Öppna förskolan i dag ..Eller så tar vi det i morgon ..Ska hinna måla 2 stolar också .
Tindras kläder för dagen !!!



Tindra tycker det ( nog) är lite skönt att vara hemma med sina leksaker igen :-) ..





Lite bilder från gårdagens kommer här .. Båten hem ..




Hade tyvärr inga Vilstolar nu så fick trängas i Resturangen .. Körde den billiga alternativet nu ... Är helt klart värt att betala lite mer för att ha villstolar .. Somliga kunde Iaf sova "skratt" ..

Lite ledsamt blev det när alla insåg att det inte blev någon stol .. Blev läsning film på datorn o en massa mat så gick resan rätt fort ändå :-) ..

Lekrummet ...




Blev mycket lek med Liten ... Bestämnde mig att äntligen få bort all skorv på Liten på kvällen när vi var hemma igen ..Så tog en luskam o massor av olja o Whips !!!

Borta !!! ( Nästan allt Iaf ) .. O jag som har kämpat så med den innan ...
Titta så fin hon blev (Y) ..

Trevlig start på Veckan o hoppas den blir riktigt bra för alla ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!