Torsdagen den 8/5 .Viktminskning , 65 kg , Våfflor , Vårrullar , Ballerinnadräkt !!!

Vägde mig i dag o ÄNTLIGEN !!! Börjar det kännas o se ..65 kg För 3 veckor vägde jag 69 så bara 10 kg kvar ..



När vi kom hem efter allt i dag så satt jag igång att grädda Våfflor till killarna ..Isa ville åka till pappa sin redan igår så nu har vi ett riktigt killgäng här hemma ..Förutom liten då ...
Gissa om det blev poppis middag (Y) ..





Blev så full i skratt när jag såg den här bilden ..Samuel ser ut att vara någon reklampelare för Adidas hahahaha ..Men vad gör man när dom bara vill ha sportkläder..Grädden smakade bra Iaf hahaha ...



Tindra får massor av kramar av alla här hemma så fort dom ser henne efter skolorna:-) ..Så gulligt



Har även tröttnat på att liten alltid skitar ner sig .Köpte den här Förklädet ..igetligen Målar förkläde men det får fungera tills vidare ...Så nu blir det mundering när hon ska äta ..Hahaha ..Hon var bra fundersam när hon skulle ära ...





Killgänget o middagsdax !!!





Själv åt jag Vårrullar lite salad,Lök och Mini Keso !!! Var riktigt gott :-)



Tog en kvällspromenad ..Så skönt att röra på sig ..

Väl hemma igen testade sin ballerinadräkt ..Perfekt för henne att sova i så varm som hon blir  ..
Ny badad o dax för kväller ..Hoppas på en lugn natt i natt ..






Nu sover alla här hemma sedan länge o dax för mig att sova ..
Sov gott läsare :-)



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!