Lördagen den 3/5 Cubus , Sanda , Tofta strand !!!

I dag efter tvätt o lek på gården ..Härligt när man kan leka ute i solen ..



Tindra har världens bästa syskon som vill vara så mycket med henne ..Min minsta o min största kämpar med att gå :-D ..

Och alla vill hjälpa till ...

Lilla primadonnan som går på Tårna hahaaha ..
Så fina Tulpaner överallt ..

 Och om  hon inte går så gungar hon ...Vilket den här 10 månaders flicka Ä.L.S.K.A.R!!!!

Stor o liten !!!!



När allt var klart åkte jag fort in och skulle köpa en jacka på Cubus ..Wilma hade en sån jätte söt jacka på sig som Tindra skulle passa så bra i .. Tyvärr fanns den bara i minsta  stl : 92 ..Och Tindra har 74 än ..Så det fick jag hopppa ..Hittade lite andra fynd Ist till liten ..Allt för bara 87 kr :-) ..Älskar att fynda hahahaha ...
Tindra har nästan jämt klänning eller kjol på sig men kan vara skönt med tunna mjukabyxor att sova i ..Om inte annat :-) ...



Dom här tajtsen med spets kommer bli så gulligt till liten i sommar ...



Har även glömt att vissa stenarna jag köpte till Samuel o Elias lärare ..Jag vill så gärna säga fröknar eller Fröken men det får jag inte för killarna ..( Så säger tydligen bara gamlingar enligt dom) ..Alltså jag då hahaha "skratt" ..Är typ 150 år i deras ögon hahahaha ..Nä nog om det visst är dom fina o hade jag varit Fröken Hopppppps menade Lärare o fått det i Sommarpresent tillsammans med en blomma hade jag blivit jätte glad (Y)

 Sedan bar det av ut till Sanda o Anders föräldrar .. Där blev det grillat , fika lek på gården ,Fotboll och Gräsklippning !!! Oj !!!




Vad Elias ville men var tyvärr för liten

..Men Samuel o Jimmie dom åkte runt runt o runt ..Trode aldrig dom skulle sluta .. Samuel började o klippa !!!!




Och så var det dax för Jimmie ..




Tindra bryde sig inte mycket om det utan satt mest o njöt av solen hon :-) ..

 Och snart kom hela gänget till henne ..



 Dom han även sitta i Amerikanaren innen det bar av till Tofta stran !!!



Äntligen ner till havet !!!!









 Gissa om vi alla längtar till Sommaren då man kan bada ...



Trevlig kväll läsare <3



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!