Torsdagen den 8/5 Skyltfönster Fix i Solna :-) ..

I dag begav vi oss till Solna o syster butik ..
Var äntligen dag att fixa skyltfönstret i hennes gulliga secondhandbutik ..
Började med att ta bort allt det blåa ..Hann tyvär fixa ena sidan innan jag tog kortet så blir bara en förre o efter bild på barndelen ..
Före blått o väldigt pojkigt :-) Ni som läser eller ser bilderna får ha lite överseende pga att det blir dåliga kort ..Har bara min mobil o tar kort med ..Än så länge ..
Före  ...





Efter ... Rosa blev det den här veckan  !!!!





Så här ser hela skyltfönstret ut nu om 2 veckor kommer det vara dax igen att göra om det ...





Gillar verkligen den här koftano hoppas den finns kvar på Tisdag ... Den syns dåligt ..Tyvärr men jätte fin o härligt med ljusrosa ..





Tyvärr gick det inte så bra med Tindra under tiden jag ( jobbade) och hon verkar lite hängig när hon kom tillbaka till mig .. Hon fick Iaf några figurer till vagnen Tummen, Laban o en till liten figur ..Den blev poppulär på väg hem ..



Tycker Tummen är så söt eller så är det kanske för att jag gillar Ljusrosa jag gillar den :-) ..





Tog pendeln på väg hem ..Tänk att liten börar bli så stor o vill sita o se ut nu mera ..





Mer spännande kan det nog inte bli för en 10 månaders som äskar fart :-) .. Hennes pappa är överlycklig o har fått för sig att hon kommer älska karusellerna på Gröna Lund ..ja vi får se .






Tänk vad högt det är här !!!Tycker Tindra ...
Ska se över utbildningarna för dekoratör nu så fort som möjligt ..Tycker det skulle vara otroligt roligt att  skylta i andra butiker också ..
Trevlig dag läsare ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!