Onsdagen den 21/5 Hibiscus , Gallerian , X-box kontroll , Hårtrimmer , Media Markt , Lätt Creme Fraich med Örter ,

I dag startade jag dagen som vanligt med en joggingtur ..Joggar varje dag utom på Lördagar nu mera ..Så skönt att röra på sig ..Även om jag inte tycker det märks mycket ..Kanske att kläderna sitter lite lösare ..Alltid något :-) ..Elias var så glad när han Ä.T.L.I.G.E.N  skulle åka till Tom Tids ..Blev så glad att han gillade sina kläder jag köpte i går ..Brukar alltid bli några rundor att lämna tillnaka eller byta ..Fast det får jag ju göra för dom andra 2 killarna ..Men glad Iaf att en gillade dom ..Gillar att shortsen är mjuka som mjukisbyxor .. Nu är det bara håret som ska klyppas o lite mer kläder behövs ..Och självklart skolavslutningskläder ..

Han är så söt ..Varje morgon går han eller någon av dom andra 3 o bär på Tindra ..Gissa om hon blir bortskämd på uppmärksamhet ..

Sedan blev det lite Indian dans för Elias o Samuel  hahaha eller inte ..Ser lite ut som det Iaf "skratt" :-) Hahaha oj vad jag o Samuel har skrattat åt den här bilden :-) ..

Tindras kläder för dagen ..Gult o somrigt blev det ..

Liten klar för långpromenad :-) ...Härligt färgglad tjej .

Sedan fick Jimmie passa Tindra medans jag ( blev tvingad) åkte in o köpte X-box kontroll ..Gäsp !!!! så trist köp ..Har inte alls förståt mig på det här spelandet ..

Gick Iaf bra för alla och jag gjorde ett bra köp på Media Market ..Hittade den här Hårtrimmen för endast 49 kr ..Spelar ingen roll om den går sönder efter några gångers andvändning ..Då har jag redan tjänat in många pengar på små killarnas hårfrisörsbesök ...

Middagen för dagen blev Kycklingfile med Lätt Creme Fraich med Örter ..Tänkte testa o se om det blir gott ...




Tindra satt som vanligt o såg på o åt Wåfflor  medans jag lagade middagen ..Så go unge det här ..

Hålde på glömma ..Köpte 2 jätte fina Hibiskus i dag ..Får se om dom kommer slå ut ..Hoppas !!!

 Dom fick hamna på bordet i vardagsrummet ..

Många knoppar så det kommer säkert snart slå ut ..
Ja det var jätte gott med Lätt Creme Fraich med Örter till kycklingfilen sallad o ris ..Mums !!!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!