Söndagen den 11/5 Regn Farsta , Nyttiga Maränger ,





I dag blev en grå o regntung dag ..Trist ..Passade på att ge mig ut i löparspåret som vanligt ..Alltid enklare med träning på helgen eftersom det alltid finns någon som kan passa liten ..Visst kan jag springa med henne i vagnen men inte samma sak som att springa utan :-)
Det börjar märka att kläder börjar bli stora ..Speciellt tröjor ..Så gissa om jag är glad :-) .. J.I.P.P.I.E !!!! Nu är det dax igen att sänka sängen för lietn hon har börjat ställa sig upp o ruska galer haha o blir så arg när hon inte kommer därifrån ..

så arg så ...

Litens kläder för dagen ..

Våran egen hund som tigger o vill äta allt så fort någon äter något krypper hon fort dit o tigger åt sig mat "skratt" :-)



Har nu börjat planera lite inför hösten o ser ut som att det blir nog ändrade planer än vad vi tänkt oss ..Ville ha liten hemma till hon minst var 1,5 o som det ser ut nu blir hon nog bara runt året ..Så nu gäller det att hitta någon bra dagmamma eller förskola ..Är rätt sent ute ..(som vanligt) .. Men blir nog bra ändå ..Hoppas hitta världens bästa oas vad det blir !!!!

Tog Iaf en långpromenad till Farsta i dag ..Tur o retur ..




 Uträttade lite ärende o gick till några butiker o såg på fina inredningssaker ..Hittade lite saker till litens 1 års dag ..

Den här rosa verktygslådan är ju bara ett måste till en liten prinsessa ..

Och  även den här Hammar bänk :-) ..

 Den här Vimpeln vill jag ha i hennes rum ..När hon får det ..




Så fint med Vimplar o har nästan blivit ett måste i alla barnrum nu mera ..Och även såna här skyltar också ..

Jag i min favorit affär i Farsta även fast det bara är ett hål i vägen butik om man säger så
Se även tröjan jag har på mig  den börjar bli alldelens för stor på mig nu :-) ..

Lite andra fina saker som man vill ha ..Tycker det är mycket jordfärgen (muriga färger ) i inredningsbutikerna nu ..

Annorlunda vårfärger är det ..

Känns lite som höst även om det är urrr snyggt allt ..

den här skylten var Iaf lite vårig ... (Y) ..

Nog om inredning ... Den här tjejen väntade på mamma glat vinkande utanför butiken ..Man kan inte bli mer än glad ..<3

Vink vink ...



Nu när jag springer eller joggar kanske låter bättre nästan varje dag så behövs det bra skor ..Så var ute o såg lite ..Ska prova i butik o beställa från Zolando tänkte ja ..Hitta några som verkade perfekta ..Får se vad det blir ..
Vad sägerni visst är det härligt med lite färg på träningskläder ..Anders håller inte alls med mig där "skratt" :-) ...







Hann även in o såg lite i min gamla favisbutik när killarna var små älskade jag Pops kläder ..

Nu har jag andra favoriten till liten men vet att det är bra kvalite o o regäla kläder där ..

Så perfekta kläder till en lekfrisk snart gående liten tjej är det ..Satt på det här helt galet såg det sedan på skyltdockan tyckte det såg lite för skumt ut jag också hahahaha ...

se hur den ska sitta bakom nacken o inte under den ..Hmmmm ..

Lite fina klänningar ..Som inte var randiga ..Inte det lättaste påen Po.p affär ..
Så fin sommarklänning ..

Och den här vita var så fin ..

När vi väl kom hem så  blev jag så sugen på Maränger men eftersom jag knappt äter socker mer så fick det bli nyttiga Maränger (Y) ...







Förstår inte varför allt görs med socker när man lika gärna kan baka mer sötningsmedel inte konstigt att barn blir större o större med allt socker i allt ...
Trevlig fortsättning på Söndagen läsare .. Själv ska jag vila upp mig nu till nya veckan ..







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!