Tjejdag , Sommarkläder ,Tom Tits Expriment

Så var det redan Tisdag !!!


Tänk vad tiden går ..Och ungarna längtar å efter sommarlovet nu ..Så för dom är det bara bra själv så gillar jag våren ..
Tindras kläder för dagen ..

Inte glömma att borta tänderna :-)

Självklart blev hon smutsig direkt ...Hmmmm ..Sedan en snabb vila ..Gillar verkligen hennes stil när hon sover ..Mer utanför än i sängen ..

Isa hade en ledig dag även i dag så vi åkte in till stan och hade en liten tjejdag ..Hon har viljat haft det så länge så tänkte att nu passade det perfekt ....Vi hålde sams hela tiden i stan ..Något som är ovanligt nu förtiden kanb ja lova .. Bullade upp med Välling,vatten osv till liten ..Gäller att ha allt med ..

Min egen barnflicka (skratt) .. Nä skoja ..Isa är så gullig mot sin syster ..Hon tycker det är så roligt med henne ...Pysslar o fixar så mycket med Tindra ..Så gulligt o vagnen den får jag knapt dra ..

Väl inne i stan så gick vi o år lunch på Burger King ..liten gillade Iaf att sita o se på alla människor som stressade förbi

Trött Isa ..Hon blev gladare när vi hamnade i affärerna :-) ..

Dagens Lunch ..Inte det bästa kanske ..

Jag tänkte också på allla som sprang omkring där ..
Inte är det då konstigt att så många blir sjuka nu förtiden av all stress ..Dom ska hinna med allt ..Klart det inte funkar ..Så jag tror det är bättre att stressa ner o man hinner det man hinner varje dag ..Bättre att se till att göra dagen så bra som möjligt Ist för att boka in allt från morgon till kväll ..
Efter lunchen hamnade vi i lite olika affären ..Dax att köpa in sommarkläder ..Kan inte vänta till rean utan blir tvungen att handla nu ..Tur det var ta 3 betala för 2 ..Sånt gillar jag ..Blev lite till killarna

Och lite till Isa ..




Gillar när dom här med spets är tillbaka igen ..Så dom här kommer nog även jag andvända :-)

Och lite till Tindra ..

Gillar ju att matcha o dom här hårbanden kommer bli så fina på Liten till klänningarna ..

Var även upp på HM inredning o hittade dessa två nappflaskor för endast 10 kr styck ..Som hittat ..

Väl hemma så var det bara att ( som vanligt ) byta kläder på liten ..Blev den nya klänningen ..Blev så fint på henne ..En riktig sommar flicka .. Så roligt dom här bilderna ..Hon får ju inte alltid vara inne i sina syskons rum ..Vilket man förstår ..
Tindra tänker ..Undrar om jag hinner ta mig in till Jimmie ?!!!

NEJ !!! Jag han inte ..Dumma brorsan stänger dörren ..

Hmm då tar jag o ser vad jag kan leka med Ist ..

Trelefon så klart :-) ..

Djupt koncentrerad i siffrornas värld :-) ..

På kvällen fixade jag Elias Matsäck till morgondagen ..Skönt att jag slapp stå o grädda pannkakor i timmar ..Gick fint med köpta Wåfflor den här gången :-)

 Han var så förväntansfull ..Eftersom han går i 3:an ..så var det dax för honom o hans klass att åka till Södertälje o Tom Tits Expriment ..Gissa om dom kommer få roligt ...


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!