Måndagen den 12/5 : jobbdag , Leksaksgunghäst , Första Dockvagnen för Tindra ,Kök, , Bikini !

Hoppas alla fått en trevlig start på veckan .. Min blev rätt stressig då liten fick för sig att vakna när hennes pappa går upp ( kl 5) ..Ingen tid som funkar för mig direkt men var bara att ge henne mat o fort få ner henne i sängen igen ..Längtar tills hon åter sover 12 timmar igen ..Hände Iaf en gång så kan inte vara omöjligt att hon gör det igen ..

Tindras kläder för dagen ..

Hon var Iaf piggare än mamma sin o satt igång o lekte direkt ..Men sin gunghäst ..






Isa kom hem i dag från sin pappa på morgonen så vi tog sällskap in till stan ..Tindra bara älskar att åka his , rulltrappa osv blir alltid lika glad då :-) ..

Skönt i dag kommer alla utom äldsta hem :-) ..Åkte o jobba lite i dag ..Gjorde det lite mer Rosa i systers Secondhandbutik ..Så nu är det verkligen rosa där (Y) ..









I går kväll tog jag fram litens Gunghäst o tänk ,,, hon satt o lekte med den Lääääääääääääääääänge ..Så det blev poppis direkt ..






Och i dag köpte jag hennes första dockvagn .. Tyckte det var dax ..Hon är ju ändå 10 månader "skratt" :-) ...

Så gulligt när hon sitter o leker med den även om hon inte har en susning vad man ska göra med de " skratt" ..Men det kommer ..Den blir perfekt till sommaren :-) ..






Nu är det dax för mig att fixa hennes lära gå vagn ..Börjar verkligen bli dags för det nu ..Innan hon går utan vagn ..Blir till att ge sig ut o se efter lite spets o gulligt tyg ..Isas väska har jätte fint tyg ..Skulle passa bra ..

Dagens middag blev väl inte så rolig men perfekt när man är trött o barnen gillar det ..
Barnen fick PyttiPanna o jag tog fil ,Rån med Avakado o ost ..






Tur jag gillar rån o fil ..Blir rätt mycket sånt nu ..Nu börjar det bli rätt jobbigt med alla snygga modeller i bikinis över hela stan "suck" .. Blir nöjd om jag går ner dom sista kg nu ..Fast dom är nog för smal ändå ..Försöker jag intala mig hahaha ..Snygg bikini Iaf ..Ska nog våga mig ut o prova lite om en månad ..





Nu röja i köket !!! I morgon kommer nya Luckorna o hoppas även nya bänkskivorna kommer ..Men det får vi se i morgon ...!!!!
Ska ta lite bilder nu på det gamla luckorna så ni får se skillnad ..
Kommer bli så roligt o se hur det blir .. LÄ..N.G.T.A.R redan !!!


Trevig kväll läsare !!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!