Lördagen den 10/5 Söder , Solna , IkeaBarkarby , Stockholm Quality Outlet , Lekmera , Hemtex osv , eurovision 2014

Äntligen Lördag o Tindras kläder för dagen :-)



I dag blev det en sväng över hela stan ..Kändes som det Iaf med alla dessa bilköer ..Urrrrrrk ..Jobbigt ..Tog evigheter att ta sig genom stan ..Men till slut  ...

efter en snabb sväng på Söder o Götgatan så gav vi oss av mot Solna ..Liten sov så gott i bilen :-) ..

Lämnade in kläder i systers Secondhand o hoppas dom kommer till andvändning hos någon annan liten flicka nu :-) .. Oh att jag kan få en liten slant för dom ..Var lite synd har mest kläder som passar för höst merkte jag när jag skulle plocka ihop dom ..Så till hösten blir det mycket som ska lämnas in ..

Eftersom Anders är Gotläning o inte varit överallt i Stockholm så passa jag på i dag o visa Ikea Barkarby ..

Fast där var det Kaos eftersom dom håller på bygger om ..Det här måste vara bästa kort jag tagit hahaha :-D ..

Stora hissar har dom Iaf "skratt" :-) ..

Blev en snabb laxlunch sedan vidare mot Outlet butikerna ..




Måste verkligen färga håret ..Silverschampot fungerar inte riktigt mot mina röda pigment :-( ..Är väldigt orange nu ..Men snart så är det ordning även på min risbuske till hår "skratt" ..Visst är mössan härlig som liten har :-) ..




Blev en sväng in på flera butiker fast finast var det på Hemtex ..Bara älskar allt somrigt o fint där o till super priser ..Tummen upp för det ...







Och Äntligen kom jag till nya butiken Lekmera..Tidigare har dom bara haft nätbutik men nu finns butiken här  ..Fast nu blev det bara fönstershopping ..Jösses !! Tror hela Stockholm var här i dag ..Typiskt att man aldrig lär sig ..Lördagar ska man verkligen inte åka ut o handla  ..







Kolla in dessa fina väskor ( skötväskor) Och den här är ju bara för fin ..

Har viljat ha den här enda sedan liten låg i magen ..Bara avgudar Elodie details produkter av alla de slag och så kan man ha en vagn till som matchar ..

Och även Hakklapp i samma mönster ..Så somrig o fin ..

 Fast den här vita blev också en favorit för mig


Hittade även den här princess bilbarnstolen ..Som hittat till liten "skratt" :-)

Lite mer saker jag hittade till liten ..Fast det får bli till att handla senare ..
Har som sagt tröttnat på att tvätta jämt så med den här hakklappen hoppas jag slippa det köpte en målar hakklapp men den var tyvärr för stor för henne ..

Finns så mycket mer roliga baby/barnartiklar nu än för 17,14,12 och 10 år sedan ..
Kolla den här regn overallen ..perfekt tills hon ska börja springa ute i regn ..Fast klart hon ska inte börja på dagis ( förlåt Förskolan) än på länge o jag kommer knappast vara ute i regn med henne haha fast fin o praktisk var den ..Ist för galonisar

Sedan blev det snabbt hem där roliga tvätten väntade .. Med en glad tjej :-) ..








Så nu är allt rent o klart o inväntar eurovision 2014 ..Heja nu Sanna !!!!

Trevlig kväll läsare ..







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!