2/5 Fredag !!! Lite mer från Fredagen Visby , Högklint och Klintehamn :-)

Har så mycket bilder från Fredagen så här kommer lite mer bilder från våran Runda i Visby ..
Blev en runda  på Aldelsgatan ..Gissa om jag ville handla ALLT hahaha ...


















Passade på att ta en ficka på Eftermiddagen på Högklint ..När solen äntligen var på Ön igen så ville man vara ute ..Barnen var som vildar o jag livrädd att dom skulle försvinna ner för stupet ..Phuuuuu gick bra o alla kom levande där ifrån "skratt" :-) ..




















Fikadax ..Lugnast för mig ...

Livrädda jag Grrrrr läskigt med stupet !!!!

Tindra fick även träffa sin ( kompis ) Wilma ..Blir så gonstigt när det är Anders brorsas barnbarn ..vet ej om det finns något namn för det släktbandet mer än att Tindra är Kusin till Sandra Wilmas mamma ..Och då är Wilma nästan ett år äldre än Tindra .. Hahaha huller om buller bilr det ..Så lättare att endast kalla dom små kompisar :-) ..Så gulligt ..Hade tyvär inte min mobil med mig så blev inga bilder på dom små prinsessorna utan på mina killar när vi åkte förbi MiniPippihuset i Klintehamn ..

Nu hade dom även små söta hästar där ..Pippi hästen " Lilla gubben" :-) .. Den gillade Elias ...

Så gulligt litet Pippi hus där .. Samuel gillade det (Y) ...






Se på den här gulliga hästen så gullig trä häst .. Pippis mini "Lilla Gubben " ...
 
När vi hade lekt klart vid pippi huset åkte vi hem ..Helt sagolikt fin kvälls sol ..Man kan inte mer än gilla Gotland .. Inte mycket som kan slå en sån här kvällssol ...



Trevlig kväll läsare !!!!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!