Söndagen den 25/5 Ralph laurens , Solbränna , Visningsdag , Mors dag , EU-Val , Hockey ,

I dag vaknade vi åter upp till en solig o varm dag ..Tindra fick bli en liten ralph laurens flicka i dag ..men sin söta tröja fdärifrån ..helt klart ett av mina favoritmärken bland barnkläder ..
Tindras kläder för dagen ..

Så gullig sommar flicka ..

Passade på att ta en joggingtur innan vi gav oss av ..Anders skulle träna så jag passade på att krydda på min fina solbränna ( skiftar i knallrött o vit ) ..I dag var den ännu mindre folk ..




Tindra somnade direkt o sov hela tiden vi var där ..Så jag fick en riktig lugn stund i solen ..

Så fort träningen var avklarad så gav vi oss av till Tyresö ..Är ju söndag o visningsdag ..Hahaha nu känner flera mäklare igen oss nr vi kommer på visningarna ..

Såg två stora radhus i dag ..Ena gillade vi även om det igentligen inte var min stil inredningsmässigt ..Men kan bli fin med blandning av stilar ..Och 5-6 sovrum är ju inte allls fel .. ..

Tindra fick leka o självklart göra det hon avgudar Gunga !!! Mellan visningarna ..Gissa om hon var glad :-) ..

Närbild !!!!

Lekpappa







Här är en av flera anledningar varför jag gillar det här området ..Det finns pool där för alla boende ..Vilket Radhusområde har det ..Inget !!!! Dom hade tom fyllt i vattnet nu ..

Är ju även Morsdag ..
Så fick en blomma o Tårta av liten i dag ..

Glad mamma ..

Tänk vad duktig hon är kan gå o köpa en tårta o blomma redan i så unga år hahaha :-) ..Och äta den ville hon göra ..

Och självklart fick hon lite Tårta ... Första tårtan för henne o gissa om hon gillade det ...

Mycket i dag !!!
Är ju även Eu-val i dag så blev till att ge sig av till Vallokalen o göra sin plikt ..Även om jag nu inte alls gillar EU ..men men ..Blev en rolig o väldigt händelsfull dag ..Så medans Tindra klättrar överallt i vardagsrummet så gick jag o röstade ..

Hon är överallt nu mera .. Igår hittade hon en stor blomkruka o jord var väldigt gott/roligt att både leka o äta .

Röstdax för mig !!!




Hann även med sånt som att grädda pannkakor i timmar storhandla o sånt som man måste inför nya veckan  ..I morgon ska killarna ha friluffsdag hela dagen o bäst att se till att dom får med sig allt dom behöver även om dom är hos sin pappa ..SÅ i morgon blir det en tidig morgon när Samuel ,Elias o Isa kommer hem redan kl 6 på morgonen...
Kvällen blev en tv kväll med Hockey o se Rysslan vinna över Findland ..Trist ..Roligt Iaf att Sverige kom 3:a ..Bra gjort med det laget .. Nu se EU-Valet ..Hoppas på bättre resutat där ..
Tv mys med liten o Anders ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!