Tisdagen den 30/4 Vattenhuset i Älvsjö .Inköp av våran extravagn Urban Jungle , !!!

Började dagen mad att bege oss till Älvsjö industriområde o se vad Vattenhuset är för något ..

 Verkar jätte skönt med vatten som har 33-34 graders värme ..Passar mig o min Ischias perfekt..

Har ont till o från normalt men blir 100 gånger värre vid graviditet ..

Så min barnmorska rekommenderade Vattengympa på Vattenhuset ..Kommer nog bli super bra :-) ..

Efteråt åt vi en jätte god pasta på ett rätt sunkit ställe i Älvsjö industriområde ..

Men jätte god mat var det.Så tummen upp för maten .

Åkte sen o köpte våran extra vagn ..En Urban  jungle ..Svart sits o brun liggdel ..Har även en blå liggdel nu ..Men den ska jag nog sälja .. Känns lite överkurs med 2 liggdelar ..Blir perfekt att springa med till Hösten ..Bilder på våran kommer senare ..Den här är enbart en lånad bild ..
Sen fort hem till Valborgsfirandet !!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!